Spoeddienst

Een uitgeslagen of afgebroken tand door een ongeval of door geweld, of een nabloeding na een tandheelkundige behandeling zijn allen voorbeelden van spoedgevallen.

Is je tand eruit gevallen? Wij snappen je zorgen. Het is belangrijk dat jouw tand zo spoedig mogelijk wordt teruggeplaatst.

Let op! Pak de tand aan de bovenkant vast en raak nooit de wortel aan. Dep de tand niet droog en probeer hem terug te plaatsen. Lukt dat niet, bewaar deze dan in een bekertje melk of in je mond. Neem vervolgens contact op met ons om je tand terug te laten plaatsen!

Let op! Plaats een uitgevallen melktand nóóit terug. Daarmee kunt u de nieuwe blijvende tand beschadigen.

Binnen openingstijden

Neem in bovenstaande gevallen, binnen de openingstijden, altijd meteen contact met ons op! Dit kan door te bellen op het telefoonnummer: 0320 – 760 777.

Indien wij niet bereikbaar zijn, stuur dan een e-mail naar info@tandartspraktijkwarande.nl. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Buiten openingstijden

Buiten de openingstijden, kunt u bellen met de Mondzorgpoli Almere: 036 – 3035290 (bij acute pijn of andere spoedgevallen).

Let op! Bij bezoek aan de spoeddienst wordt u vaak verzocht om de behandeling contant af te rekenen en uw legitimatie en zorgpas bij de hand te hebben. Vraag dit eventueel na bij de spoeddienst.

niet-spoedeisende (pijn)klachten

Hiervoor kunt u ons bellen tijdens de openingstijden op het nummer 0320 – 760 777 of indien wij niet bereikbaar zijn, stuur een e-mail naar info@tandartspraktijkwarande.nl. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Let op! Stukjes afgebroken tand of kies, uitgevallen vullingen/(nood)kronen/bruggen, problemen met kunstgebitten en pijn die te onderdrukken is met pijnstillers, vallen niet onder spoedeisende hulp.